دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری
01
آگوست

دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری

دستگاه‌ های مختلفی در بازار هستند که از آن ها به عنوان روشی برای ارزش گذاری و قیمت گذاری خودرو استفاده می‌ کنند. مثلاً شما می‌ توانید اقدام به خرید تجهیزات معاینه فنی بکنید و خودتان وضعیت خودرو را متوجه شوید و متناسب با آن قیمت را مشخص کنید. ما هم در این مقاله می‌ خواهیم که راجع به دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری صحبت کنیم و برایتان توضیح دهیم که این دستگاه‌ ها دقیقاً چگونه هستند و وجود آنها چه فوایدی می‌ تواند داشته باشد.

توضیحات کلی در مورد دستگاه‌های تشخیص رنگ خودرو از نوع لیزری

وقتی که دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری خریداری می‌ کنید، یعنی می‌ خواهید قیمت را متوجه شوید. پیشرفته ‌ترین دستگاه برای تشخیص رنگ دقیقاً همین دستگاه‌ های لیزری هستند که جزو مدرن‌ ترین‌ ها به حساب می‌ آیند و از طریق آن ها می‌ توانید ضخامت سنج رنگ خودرو هم داشته باشید.
ویژگی که در مورد آنها وجود دارد، این است که صفحه نمایش خیلی بزرگی دارند. سنسور حساس و دقیقی داخل آنها طراحی شده و مجهز به چراغ صفحه نمایش هستند.

پیشنهاد: قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو

توضیحات کلی در مورد دستگاه‌های تشخیص رنگ خودرو از نوع لیزری
دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری

این دستگاه‌ های حرفه‌ ای برای تست خودرو بسیار اهمیت دارند و جزو تجهیزات کارشناسی خودرو به حساب می‌ آیند که حتماً باید مورد استفاده قرار بگیرند.
اگر می‌ خواهید کارشناسی رنگ بدنه را به انجام برسانید، حتماً باید از دستگاه لیزری استفاده کنید و در کنار دستگاه تست باتری خودرو و دستگاه تست جلوبندی خودو از آن نیز استفاده کنید.

عوامل تعیین کننده قیمت دستگاه‌ های تشخیص رنگ

زمانی که می‌ خواهید به سراغ خرید دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری بروید، باید بدانید که چه عواملی روی قیمت آن ها تاثیرگذار هستند که ما مهم‌ترین ‌ها را به شما معرفی می‌ کنیم:

  • قابلیت نمایش ضخامت رنگ بدنه ماشین که معمولاً بر حسب واحد میکرون یا هزارم میلیمتر و اینچ با دقت خیلی بالا برای شما ارائه می‌ شود.
    امکانات مربوط به ضخامت سنجی که روی انواع بدنه‌ های آهنی آلیاژی و آلومینیومی قابل استفاده است.
    وجود یک صفحه نمایش بزرگ برای آسان‌ تر شدن خواندن ضخامت رنگ خودرو.
    امکان انجام اقداماتی مانند ضخامت سنجی رنگ بدنه در نور بسیار کم و محیط تاریک به خاطر وجود قابلیت چراغ پشتی یا همان چراغ بک لایت.
    طیف کاربردی وسیع و بزرگ برای اندازه‌ گیری ضخامت که معمولاً از صفر تا ۱۵۰۰ میکرون است.
    وجود فویل‌ های کالیبراسیون برای کالیبره کردن دستگاه‌ های ضخامت سنج.
    مصرف پایین باتری و مناسب دستگاه‌ ها.
    سنسور بسیار دقیق با سرعت بالا.

اگر می‌ خواهید قیمت این دستگاه‌ ها را متوجه شوید، باید به سایت داینو کار مراجعه کنید؛ مرجعی که تمامی این دستگاه‌ ها را ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید از مشاورین سایت هم کمک بگیرید و متوجه قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری نیز بشوید‌.

بیشتربخوانید: دستگاه تشخیص رنگ خودرو چگونه کار می کند

ویژگی دستگاه‌ های تشخیص رنگ لیزری

اگر تصمیم خود را برای خرید این دستگاه‌ها گرفته‌ اید و در می‌ خواهید در کنار دستگاه ‌هایی مانند دستگاه تست لاین معاینه فنی به سراغ تشخیص رنگ لیزری هم بروید، باید راجع به ویژگی‌ های آنها هم کمی اطلاعات داشته باشید که شامل موارد زیر است:

  1. آرگونومی و طراحی این دستگاه‌ ها به گونه‌ ای انجام شده که شما خیلی راحت از آنها به عنوان تستر رنگ استفاده کنید.
    وقتی که می‌ خواهید ضخامت رنگ را بسنجید، چرخش دستگاه خیلی راحت و ساده برای شما انجام می‌ شود.
    می‌ توانید تصاویر بزرگ را روی صفحه نمایش ببینید و کار کارشناسی خود را سرعت ببخشیدید.
    مهم تر از همه اینکه در محیط‌ های کم نور مثل پارکینگ یا شب هم می‌ توانید این کارها را به انجام برسانید و یک دستگاه کاملاً پیشرفته در اختیار دارید.

کلام آخر

طبق توضیحات ارائه شده، متوجه شدید که دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری می‌ تواند یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ ها باشد. وجود آن باعث می‌ شود که شما دقیقاً قیمت را تعیین کنید و بتوانید خرید خود را به درستی انجام دهید. ما هم اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دادیم تا هم با ویژگی‌ های این دستگاه آشنا باشید و هم اینکه بدانید چه عواملی می‌ تواند قیمت آنها را تغییر بدهد. منبع معتبر هم به عنوان داینو کار به شما معرفی کردیم تا خیالتان از بابت خرید درست هم راحت باشد.