قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو
17
آوریل

قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو

یکی از تجهیزات برای بررسی میزان آلایندگی ماشین، دستگاه تست آلایندگی خودرو است که در نمونه های مختلف ساخته می شود. برای بررسی کاربرد ها و قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو با ما همراه باشید.

اهمیت تست آلایندگی خودرو

هدف از بررسی میزان آلایندگی خودرو برای جلوگیری از آلودگی هوا انجام می شود. اگر موتور خودرو کارکرد بیشتری داشته باشد، نیاز به تعمیر داشته و روغن موتور باعث ایجاد دود و آلودگی در سطح شهر می شود. در مراکز تست و معاینه خودرو این عامل بررسی شده و معاینه فنی خودرو به ماشین مورد نظر ارائه نمی شود.. این دستگاه ها در انواع خودرو ها قابل بررسی و تست بوده و هدف از آن پاکیزگی بیشتر هوا و جلوگیری از پخش آلاینده های سوخت فسیلی در جو اتمسفر است.

برای خرید تست سه گانه فنی خودرو کلیک کنید.

کاربرد های دستگاه تست آلایندگی خودرو

دستگاه تست آلایندگی خودرو در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانیم به مراکز علمی، تحقیقاتی، کارگاه های تعمیراتی، تعمیرگاه های خودرو، مراکز فنی معانه و آزمایشگاه ها اشاره نماییم. همچنین می توانید انواع برند های و مدل های خودرو ها را تست و بررسی کرده و میزان آلایندگی آن ها را مشخص نمایید. در ادامه به قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو اشاره می کنیم.

نرم افزار اختصاصی دستگاه

دستگاه تست آلایندگی دستگاه هوشمندی بوده و دارای نرم افزار های اختصاصی است که می توانید بر روی سیستم های اندروید و ویندو نصب کرده و با آزادی عمل بیشتری تست های مد نظر را انجام دهید. پس از انجام تست، گزارشات و تجزیه تحلیل داده ها برای شما نمایش داده می شود. در نظر داشته باشید تکنولوژی دستگاه های مختلف متفاوت بوده اما هدف از آن بررسی و تست میزان آلودگی ایجاد شده توسط خودروها است.

انواع دستگاه ها و برند های برتر سنجش میزان آلایندگی

دستگاه های مختلفی برای تست بررسی میزان سوخت وجود دارد که می توانیم به دستگاه تست چهار گاز، دستگاه تست پنج گاز، دستگاه سوخت و سنج ایراکس اشاره نمایید که برای مشاهده آن می توانید به تعمیرگاه ها و مراکز معاینه فنی مراجعه نمایید. این دستگاه میزان گازهای خروجی از اگزوز را نمایش داده و با توجه به سنسور های تعبیه شده می توانید برای خودرو های گازسوز نیز استفاده نمایید. اگر خودرو دارای دود باشد، مشخص شده و برگه صلاحیت فنی خودرو ارائه نمی شود.

در نظر داشته باشید دستگاه ‌های سنجش سوخت به صورت تک گاز تا پنج گاز طراحی می شود. نوع تک گاز یک پارامتر را آنالیز کرده اما نمونه‌ های چهار و پنج گاز به صورت جداگانه معیارهای دیگری را بررسی می کند. هرگونه سوالی در مورد تجهیزات ارائه شده در مجموعه داینو کار دارید، می توانید از متخصصان این مجموعه پاسخ های لازم را دریافت نمایید. برای مشاهده محصولات و حوزه خدمات کار به سایت این مجموعه مراجعه کنید. در ادامه به قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو می پردازیم.

برای خرید دستگاه داینومتر دو دیفرانسیل کلیک کنید

تجهیزات مورد تست و بررسی خودرو

با استفاده از دستگاه تست آلایندگی خودرو، بخش های مختلف از جمله سنسور اکسیژن، سیستم اگزوز، سیستم کاتالیزور و قسمت های دیگر خودرو بررسی شده و با توجه به گاز های خارج شده و پارامترهای در نظر گرفته شده عیب و ایرادات خود را مشخص می شود. پس می توان با توجه به معیار های در نظر گرفته شده، میزان آلودگی و آلاینده خودرو را تشخیص داد. قبل از مراجعه به مراکز معاینه خودرو، از نوع سوخت خود اطمینان حاصل نمایید. در صورت این که خودرو دوگانه سوز دارید، از تکنولوژی مربوط به مرکز تست آلایندگی خودروهای گازسوز نیز اطمینان حاصل نمایید.

قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو

انواع دستگاه های مختلف تست آلایندگی خودرو وجود دارد که می توانید با توجه به پارامتر های ذکر شده خریداری نمایید. پس قیمت دستگاه تست آلایندگی خودرو به عوامل ذکر شده بستگی دارد و با توجه به سنسور های تعبیر شده،

منظور از تنظیم موتور خودرو چیست

تنظیم موتور اهداف مختلفی داشته و بیشتر برای کاهش مصرف سوخت، افزایش شتاب و کاهش آلایندگی و اخذ معاینه فنی انجام می ‌شود که ابزار های مختلفی برای تتظیم موتور وجود دارد. بهتر است برای افزایش حساسیت از دستگاه پنج گاز استفاده کرده و سنجش کامل و استاندارد داشته باشید. در این بحث به بررسی قیمت دستگاه تست رنگ خودرو پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.