تجهیزات کارشناسی خودرو
17
ژانویه

تجهیزات کارشناسی خودرو

تجهیزات کارشناسی خودرو را برای تشخیص مشکلات گوناگون انواع خودرو مورد استفاده قرار می دهند. در ابتدا شما باید شناخت و آگاهی کافی برای خرید انواع ابزار داشته باشید که این کار را بهتر است به مشاورین متخصص و باسابقه ما در این مجموعه بسپارید. این نکته را به خاطر داشته باشید که تجهیزات مورد نظر هرچه قدر باکیفیت تر و با استاندارد بالایی تولید شوند، صد درصد شما را با خرید مقرون به صرفه تری رو به رو خواهند کرد.

کاربردی ترین تجهیزات کارشناسی خودرو

در نظر داشته باشید که افراد متخصص برای کارشناسی خودرو به تجهیزات و ابزار مختلفی نیاز دارند که در این میان 2 نوع دستگاه از دیگر تجهیزات بسیار کاربردی تر هستند. ما در ادامه به صورت مختصر و مفید به بررسی این 2 ابزار خواهیم پرداخت. این 2 ابزار شامل:

· ضخامت سنج رنگ خودروی دیجیتال

معمولاً برای تشخیص رنگ خودرو از دستگاهی به نام ضخامت سنج رنگ خودروی دیجیتال استفاده می کنند. این دستگاه به کارشناس کمک خواهد کرد که بتواند رنگ خودرو و ضخامتی که دارد را به صورت کاملاً دقیق و به صورت عددی برآورد کند. این دستگاه را عمدتاً با تنوع بالایی که دارد می توانید انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. تنوعی که گفته شد نمی تواند چندان موضوع رضایت بخشی باشد؛ چراکه برخی از مشتریان را شدیداً سردرگم کرده است و به همین دلیل، شما ضمن خرید از این سایت معتبر می توانید با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید و سپس نسبت به سفارش و خرید دستگاه داینومتر 2در4 دستگاه بپردازید.

توجه داشته باشید که برای انتخاب این دستگاه شما باید معیارهایی را مدنظر قرار دهید تا خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید. در ابتدا باید به آسان بودن کالیبراسیون مطمئن شده و سپس به سفارش دستگاه بپردازید. در این سایت برند مشخصی وجود دارد که متخصصین ما در این زمینه می توانند اطلاعات لازم را در اختیار شما برای فروش این دستگاه قرار دهند.

· دستگاه عیب یاب/دیاگ

دستگاه عیب یاب/ دیاگ یکی از پراستفاده ترین تجهیزات کارشناسی خودرو معرفی می شود که در حال حاضر با قیمتی مناسب در این سایت معتبر به فروش می رسد. توجه داشته باشید که هیچ گونه دستگاه عیب یابی وجود ندارد که بتواند کلیه خودرو ها را پوشش دهد و لازم نباشد که برای هرنوع خودرو یک دستگاه مجزا تهیه کنید. دستگاه عیب یاب برای خودروهای خارجی قطعاً تفاوت واضحی نسبت به خودروهای داخلی دارد.

دستگاه عیب یاب می تواند به بررسی سیستم تهویه خودرو ، سیستم کنترل آلودگی و جعبه دنده خودرو بپردازد. همچنین برای تشخیص سرعت خودرو، گشتاور موتور، دمای آب رادیاتور، زمان شارژ کویل ها و … قطعاً این دستگاه می تواند یک انتخاب ایده آل به شمار آید. به همین دلیل قبل از خرید این دستگاه باید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی تجهیزات کارشناسی خودرو

امروزه خرید انواع تجهیزات مورد نیاز برای کارشناسی خودرو با قیمتی ایده آل به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسد. بهتر است بدانید که قیمت خرید آنلاین صد درصد نسبت به قیمت خرید حضوری و سنتی بازار ارزان تر برآورد می شود؛ چرا که پای واسطه و دلال در میان نیست و این خود هزینه ای را ایجاد نخواهد کرد. همچنین بهتر است بدانید که امروزه فروشگاه های اینترنتی به دلیل جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی بهترین گزینه برای خرید محصولات گوناگونی همچون تجهیزات و ابزار کارشناسی خودرو به شمار می آیند. از جمله تجهیزات کارشناسی خودرو به صورت نمونه می را توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

  • کیف تجهیزات کارشناسی خودرو

  • Ph سنج مایع رادیاتور
  • طیف سنج رنگ
  • عمق سنج آج لاستیک
  • ویدئو بروسکوپ
  • کمپرس سنج موتور
  • گوشی مکانیکی
  • چراغ قوه
  • ذره بین
  • رطوبت سنج مایع ترمز
  • نشت یاب سیستم خنک کاری
  • تستر باطری و دینام

سخن پایانی

خرید تجهیزات کارشناسی خودرو به شما کمک می کند تا بتوانید به تشخیص آسان و راحت خودروی مورد نظر خود بپردازید. به هر حال اگر قصد دارید در حوزه کارشناسی انواع خودرو فعالیتی داشته باشید، بهترین کار این است که به خرید تجهیزات با کیفیت ولی خوش قیمت اقدام کنید. برای خرید اقتصادی و هوشمندانه طبیعتاً مشاوره با متخصصین مجموعه داینوکار می تواند بسیار به نفع شما در طولانی مدت برای خرید غیرحضوری انواع تجهیزات در این حوزه باشد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.