۱۰ مدل بهترین دستگاه تست باتری خودرو ارزان قیمت
09
اکتبر

۱۰ مدل بهترین دستگاه تست باتری خودرو ارزان قیمت

دستگاه تست باتری خودرو یکی از ابزارهای ضروری برای هر کسی است که به خودروی خود علاقه‌مند است. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید وضعیت باتری خودرو خود را بررسی کنید و از عملکرد بهتری برای خودروی خود برخوردار شوید. با توجه به اهمیت این دستگاه، در این مقاله به بررسی ۱۰ مدل بهترین دستگاه تست باتری خودرو با قیمت ارزان می‌پردازیم.

در این لیست، دستگاه‌هایی با انواع مختلف ویژگی‌ها و قیمت‌ها معرفی شده‌اند. از دستگاه‌های دیجیتال تا آنالوگ، از دستگاه‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته تا دستگاه‌هایی با ویژگی‌های ساده، همه در این لیست وجود دارند.

اگر به دنبال دستگاهی با قیمت مناسب و ویژگی‌های خوب هستید، این لیست می‌تواند به شما کمک کند.

آشنایی با تست باتری خودرو و بهترین مدل های آن

دستگاه تست باتری خودرو یک ابزار تخصصی است که برای بررسی وضعیت باتری خودرو استفاده می‌شود. این دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد تا وضعیت شارژ باتری خودرو را بررسی کرده و به دقت بتواند ارزیابی کند که آیا باتری خودرو قابل استفاده است یا خیر.

دستگاه تست باتری ماشین معمولا شامل یک صفحه نمایش است که نتایج تست را نشان می‌دهد. برخی از دستگاه‌های تست باتری خودرو دارای قابلیت تست دینام هم هستند که به کاربر اجازه می‌دهد تا عملکرد صحیح دینام خودرو را بررسی کند. دستگاه تست باتری ماشین معمولا به صورت دیجیتال و آنالوگ عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه: خرید دستگاه تست باتری خودرو

آشنایی با تست باتری خودرو و بهترین مدل های آن
۱۰ مدل بهترین دستگاه تست باتری خودرو ارزان قیمت

اصلترونیک مدل ASL200

این دستگاه با استفاده از تکنولوژی اصلترونیک، برای تست باتری و دینام خودرو استفاده می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD و قابلیت ذخیره و نمایش داده‌های تست شده است. همچنین، این دستگاه از قابلیت تشخیص خطای باتری و دینام برخوردار می‌باشد.

مدل دیجیتال آنالوگ ۳۰۰ آمپر

این دستگاه برای تست باتری خودرو با دقت بالا و با قابلیت تست باتری‌های ۶ ولت و ۱۲ ولت استفاده می‌شود. این دستگاه دارای قابلیت آنالوگ و دیجیتال بودن است و برای تست باتری‌های اتومبیل و عوض کردن باتری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه اصل ترونیک مدل ASL-3000

این دستگاه برای تست باتری و دینام خودرو با دقت بالا و با قابلیت تست باتری‌های ۶ ولت و ۱۲ ولت کاربرد دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD و قابلیت ذخیره و نمایش داده‌های تست شده است. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت تشخیص خطای باتری و دینام می‌باشد.

مدل asl-4000

این دستگاه برای تست باتری خودرو با دقت بالا و با قابلیت تست باتری‌های ۶ ولت و ۱۲ ولت استفاده می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD و قابلیت ذخیره و نمایش داده‌های تست شده است. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت تشخیص خطای باتری می‌باشد.

تسترونیک مدل ASL2000

این دستگاه برای تست باتری و دینام خودرو با دقت بالا و با قابلیت تست باتری‌های ۶ ولت و ۱۲ ولت استفاده می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD و قابلیت ذخیره و نمایش داده‌های تست شده است. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت تشخیص خطای باتری و دینام می‌باشد.

مدل ASL-3000 S

این دستگاه تستر باتری و دینام خودرو با قابلیت تست باتری با جریان کشی واقعی از ۱۰ تا ۲۰۰ آمپر (۱۲ ولت) تخلیه بار باتری با جریان ۲۰۰ آمپری و تست دینام با جریان کشی واقعی (۱۰۰% اتوماتیک) می‌تواند بهترین راه حل برای تست باتری و دینام خودرو باشد.

همچنین، این دستگاه تست باتری و دینام خودرو دارای قابلیت نمایش توان استارت زنی باطری و شارژ دینام خودرو بعد از تست باطری (بدون روشن کردن خودرو) و تست انواع باطری های SLA، VRLA و غیره است.

دستگاه اصلترونیک مدل ASL2019

با استفاده از این دستگاه، کاربران می‌توانند میزان شارژینگ دینام خودرو (آلترناتور) را تست کرده و میزان شارژ باتری خودرو را نیز بسنجند. این دستگاه قابلیت تست انواع باطری از جمله خشک، ژله‌ای، آبی سیلد اسید و غیره را داراست.

دستگاه تست باتری و دینام اصلترونیک مدل ASL2019 با وزن 2 کیلوگرم و ابعاد جمع و جور، مناسب برای استفاده در تعمیرگاه‌ها و کارگاه‌های خودروسازی است. همچنین، این دستگاه به کاربران امکان مرجوع کردن کالا را در صورت عدم رضایت از آن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید تجهیزات معاینه فنی چگونه است؟

دستگاه اصلترونیک مدل ASL2019

۱۰ مدل بهترین دستگاه تست باتری خودرو ارزان قیمت

دستگاه لیکوتا مدل ATK-8086A

این دستگاه با داشتن بدنه فلزی از جنس استنلس استیل و ساخت کشور تایوان، دارای کارایی بالا و عمر طولانی است. این دستگاه تست باتری دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت تست باتری 12 ولت، صفحه نمایش دیجیتالی با دقت بالا، توانایی تست باتری با جریان 100 آمپر و همچنین توانایی تشخیص خودکار پلمپ بودن باتری می‌باشد.

دستگاه ال کا تولز مدل D7023

مشخصات فنی این دستگاه شامل نمایشگر دیجیتالی با دقت بالا، قابلیت تست باتری‌های 6 ولت و 12 ولت، قابلیت تست دینام خودرو، نمایش شارژ باتری، نمایش ولتاژ باتری، نمایش ولتاژ دینام و توان استارت زنی باطری است. همچنین این دستگاه دارای بلندگو با کیفیت بالا است که امکان تشخیص صدای خرابی‌های دینام و باتری را فراهم می‌کند.

مدل ASL-4000 /150A

این دستگاه با داشتن دو باتری ۱۲ ولت، به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به منبع برق خارجی، تست باتری و دینام را انجام دهد. همچنین، با داشتن قابلیت اتصال به کامپیوتر، این دستگاه به کاربر این امکان را می‌دهد تا نتایج تست باتری و دینام را به راحتی ذخیره و مدیریت کند.

سخن پایانی

۱۰ مدل بهترین دستگاه تست باتری خودرو قابلیت تست ولتاژ، تست CCA، تست CA و تست دینام خودرو را دارا هستند. در این ۱۰ مدل، دستگاه تست باتری و دینام اصلترونیک مدل ASL2019 بهترین گزینه با توجه به ویژگی‌های آن است. این دستگاه دارای نمایشگر بزرگ و قابل خواندن، و قابلیت تست باتری و دینام با دقت بالا است.

همچنین، دستگاه تست باتری خودرو مدل a3000 (12-24) نیز از دستگاه‌های مناسبی برای تست باتری خودرو است. با توجه به نتایج بررسی این دستگاه‌ها، انتخاب دستگاه تست باتری خودروی مناسب برای شما بستگی به نیازهای خودرو و بودجه شما دارد.

شرکت داینوکار بزرگ ترین عرضه کننده انواع دستگاه تست باتری خودرو  در ایران، برای قیمت و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.