دستگاه تشخیص رنگ خودرو
17
آوریل

قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو

بررسی میزان رنگ در زمان خرید و فروش خودرو اهمیت بسیار بالایی دارد و ممکن است قیمت خودرو را چندیدن برابر کاهش یا افزایش دهد. با ما همراه باشید تا در مورد انواع و قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو صحبت کنیم

دستگاه تشخیص رنگ خودرو چیست

دستگاه تشخیص رنگ خودرو، میزان رنگ شدگی خودروها را مورد بررسی و اندازه‌گیری قرار می‌دهد و می ‌تواند با توجه به عملکرد خود، میزان رنگ شدگی، صافکاری و تصادفات انجام شده را تشخیص دهند. تجهیزات مختلفی برای تشخیص رنگ خودرو وجود دارد که برخی از آن ها دارای نمایشگر های دیجیتالی بوده و رنگ بدنه را بر حسب میکرون یا میلی متر نمایش می دهد. اگر تا به حال به نمایشگاه‌ های خودرو مراجعه کرده باشید، قطعاً صحبت‌ هایی در مورد رنگ خودرو شنیده اید که مسئله بسیار حائز اهمیت در زمان خرید و فروش محسوب می شود.

خطای تشخیص چشمی

امروزه با توجه به تجهیزات مختلف ساختاری و رنگ آمیزی، تشخیص چشمی رنگ خودرو کار بسیار سختی محسوب می‌ شود. می‌ توان با استفاده از دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو را تشخیص داده و اقدام به خرید و فروش نمایید. دستگاه های مجهزی نیز برای تشخیص ضخامت طراحی شده است که در ادامه به قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو می پردازیم.

برای خرید تست سه گانه فنی خودرو کلیک کنید.

سنجش ضخامت رنگ خودرو

دستگاه ضخامت سنج در واقع دستگاهی برای تعیین پوشش سطوح رنگی خودرو است و می توانیم با معیار های مختلفی ضخامت، میزان رنگ شدگی و تصادفات خودرو را تشخیص دهیم. به وسیله دستگاه ضخامت سنج می توان بدون آسیب به رنگ خودرو، اطلاعات کاملی از پوشش و رنگ شدگی مجدد هم به دست آورید. در نظر داشته باشد ضخامت سنج رنگ بر روی سطوح فلزی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد

روش های تشخیص رنگ خودرو

مراکز تشخیص رنگ از روش‌های التراسونیک، الکترومغناطیسی و غیره برای تشخیص نوع استفاده می کنند که هر کدام پارامتر ها و حساسیت های مختلفی برای تشخیص رنگ دارند. در نتیجه می توان برای ضخامت نقاط کور و پایین نیز مورد استفاده قرار داد.

یکی از مجموعه های معتبر جهت خرید تجهیزات تقویت موتور، تجهیزات تشخیص رنگ و بررسی سیستم تعلیق خودرو، مجموعه داینو کار بوده که می توانید برای خرید تجهیزات مدنظر به این مجموعه مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های مجموعه در ارتباط باشید. در ادامه به قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو می پردازیم.

برای خرید دستگاه داینومتر دو دیفرانسیل کلیک کنید

  • روش التراسونیک

روش التراسونیک بر روی نقاط غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش برای پوشش رنگ کاربرد داشته و با توجه به پالس اتراسونیکی که به سطح غیر فلزی تزریق می کند، بازتاب آن را دریافت و ثبت می شود. با توجه به فرکانس آن ضخامت پوشش و رنگ نمایش نشان داده می شود.

  • روش الکترومغناطیسی

روش تشخیص الکترومغناطیسی، معروف ترین روش تشخیص رنگ بوده و با توجه به دستگاه میزان خطا نمایش داده می شود. از دستگاه تشخیص رنگ بر روی قسمت فلزی خودرو استفاده شده و با توجه به نمایشگر دیجیتالی و ضخامت بدنه را در میکرون نمایش می دهد.

قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو

دستگاه تشخیص ضخامت رنگ خودرو در انواع مختلف طراحی می شود که برای قسمت های پلاستیکی و فلزی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به تکنولوژی ساخت حساسیت پارامتر های دیگر، قیمت دستگاه تعیین می شود پس اگر قصد خرید دستگاه تشخیص رنگ خودرو را دارید، می توانید برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت این محصول به سایت داینو کار مراجعه کرده و کسب اطلاع نمایید.

برای کارشناسی خودرو، تقویت موتور ماشین، خرید تجهیزات تشخیص میزان تعلیق پذیری و جلوبندی خودرو به این سایت مراجعه نمایید.

روش های سنتی تشخیص رنگ

در قدیم از روش های چشمی و روش های مکانیکی دیگر برای تشخیص رنگ استفاده می ‌شد که می ‌توانستیم به تشخیص از طریق آهنربا اشاره نماییم. شما می توانید با توجه به آهنربای ضعیف، تشخیص رنگ نمایید. آهنربا را به قسمت های مختلف خودرو چسبانده و به آرامی حرکت دهید. در قسمتی که آهنربا از بدن جدا شود، احتمال رنگ شدگی آن بیشتر است. این روش قابل اطمینان بوده و حتما سعی کنید از روش های نوین و جدید برای تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی آن استفاده نمایید.

 مجموعه داینو کار شمارا تا انتخاب بهترین دستگاه تشخیص رنگ یاری می نماید.